Loving you was crazy shit

Vill skriva så mycket för har så hemskt mycket inom mig. Jag är lite stressad, väldigt glad, varm i hela mig och lite hetsig för OJ vad mycket som ska hinnas med och OJ vad jag inte har tid att planera när man istället kan 1. Chilla 2. Köpa brownielängder 3. Chilla mera.
Äsch, manana, manana (fast med mustascher på n:a).
Jag har kul folk omkring mig, min dubbelmattelektion ställdes in och jag har välplanerade helger framför mig. Vill krama om livet.

(vill förresten också krama om Stella som så troget kommenterar bloggen, du är bäst).


Kommentarer
Postat av: Stella

Alltså wow vad jag blir lycklig när du skriver sådär! Ska kommentera allt vad jag kan! Kram på dig raring!

2013-09-19 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0