Men du, sov hos mig inatt

Vill börja med att säga att ni gör mig så hemskt glad med er respons i form av kommentarer. Det gör faktiskt mina dagar lite finare och gör mig så himla mycket mer sugen på att blogga.

Idag kom jag på en jävligt häftig grej. Jag satt i en sal jag aldrig varit i tidigare och lyssnade på en föreläsning på franska om vett och ettikett. Ofta hon förstod det kanske du tänker men det gjorde jag ICKE.
I alla fall, så satt jag där i ett enormt vitt rum men spejsade gavlar och en Nike på min stol och så slog det mig. Här satt jag i åttan på vintern och var på öppet hus. Det var i den där salen som jag faktiskt bestämde mig för att söka Södra, som jag fattade att det kunde ge mig mycket och att det nog var en ställe som skulle passa mig. Jag tyckte det var så vackert och jag ville så gärna börja och jag ville INTE så gärna gå ett och ett halvt år i grundskolan till. Jag var nervös för att jag inte skulle komma in och jag var rädd för att om jag nu kom in, att jag inte skulle trivas.

Och nu, så satt jag där. På en föreläsning som jag VISSERLIGEN inte förstod ett ord utav (bara paint au chocolate :-)))) men med en Nike på min stol och i den där salen med spejsade gavlar där allt började. Fan hörni. Life is sweet and so is sugar so let's sugasuga wowwow.

Ska kolla på New Girl nu, vill vara sön Jess men det tar vi en annan gång.


Kommentarer
Postat av: Stella

1. Vem är den där Nike?
2. Vad kul att du berättar om hur det var innan du kom in på södra :-)
3.vad betyder paint au chocolate?
4. Puss och kram

2013-09-25 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0