Om solen

Idag har jag hängt med dessa beautys och mina vänner.
Skoja, menar såklart, idag har jag hängt med dessa beautys och mina nya brandgula hörlurar.
Solen solade sig på oss och mest på Elina som ni ser fast trots detta knottrade sig mina ben för jag hade barbent och det är nästan höst nu.

Inatt ska jag sova i min säng för första gången på ett par dar, för morfar har varit här. Morfar är nog bäst på jorden för han är så varm och glad och aldrig känner jag mig finare än när morfar säger att jag är fin.

Ni vet när man är så taggad på att vakna att man knappt kan somna, så känner jag nu. Det är antagligen livets bästa känsla.

Men nu måste jag sussa för en annan ska ju jobba imorgon jättetidigt. Tja.

https://cdn3.cdnme.se/2949750/6-3/pic_5234d1e8e087c30921260ccb.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/2949750/6-3/pic_5234d29ce087c37483382749.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0