Ta mig till kärlek

Ikväll var jag sjuk och trött och låg hemma i min soffa och såg Körslaget (varför undrar ni varför undrar även jag det är en plåga fo realz varföööör det är obehagligt att bara titta på det så jobbigt och stelt prorre) och åt kladdkaka och hade gott om tid att smsa med min trogna vän Elvira. Ibland kan Elvira få ur sig en del vettiga saker, låt mig ge ett exempel från ikväll.

"Tänk att ha en partner som älskar dig och bara dig liksom".

TÄNK VA. Tänk att ha nån som längtar efter att få krama dig så mycket att dom får ont i magen. Alltså LOVE, vilket mysterium det är. Vill vara älskad och kär och kramad och få bakelser och kärlek.

Tills dess får jag lyssna på mannen som får ens funderingar kring ämnet med stort Ä (alltså AMORE) att verka obetydliga och livsviktiga på samma gång det vill säga Håkan.

Juste, en annan (jag) ska se honom i december och det ska bli freakin' magiskt.

Nu ska jag sova för en annan (jag) ska jag låta plånboken fröjdas lite imorrn (alltså jobba).

Hörs då eller nån annan dag. Puss friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0