Wake me up when september ends

Har velat skriva den rubriken hela september, så fyndig?!. Men kan ju skriva den nu för nu hade jag tänkt sussa jävligt sött och så kan nån få väcka mig när denna superba månad har nått sitt slut det vill säga imorgon.

Denna månad har verkligen varit alldeles fabulös. Jag har bland annat blivit ett år äldre, dansat en massa, lärt känna en hel del bra fölk och börjat dricka kaffe på riktigt liksom och ja, jag minns inte riktigt. Verkligen en helt sagolikt fin månad och jag vill föreviga denna månads känsla inom mig förevigt och kunna ta fram den igen när allt inte är så nice och kalendern är fylld med mer plugg och mindre sköj.

Imorgon börjar octobre HOPPAS den blir fylld med lika mycket dans och kanske någon att dansa i takt med.

Aja, wake me up when september ends typ puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske man ska ta och fylla octobre med lite temakväll?

2013-10-01 @ 22:18:09
Postat av: Stella

Fan skrev mitt namn men det kom inte upp i kommentaren ovan//stellen

2013-10-01 @ 22:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0