What's the point of doing anything, if you'll never notice, I would sit and wait for you again?

Idag var en jävligt bra idag. En såndär dag som man kommer komma att tänka på om ett tag och liksom känna en känsla i magen av välbehag och ångra att man inte njöt mer av.
Jag hade friluftsdag vilket inprincip innebar att ta sig runt en sjö, försöka sno öl från restaurang med utebar och äta på donken. Efter mycket gång och ingen bertz var det den godaste donken in my life <333. Vad vore livet utan donken alltså.

Sen åkte jag ner med ett bra gäng och såg Johnossi. Vi stod väldigt nära och John var hetare än fire och vi dansade och himlen var svart och det var nice.

Min favoritdel av konserten var när dom dedikerade (stavas det inte så det blir rött) en sång till Kristan Gidlund som dog i cancer i tisdags och som dom kände. Sån enkel men himla fin grej att göra och jag dansade mig igenom den sången för Kristian. Han verkade så bra och det gör så ont att tänka att livet är sådär orättvist.
Någon gång någonstans vill jag också få en låt tillägnad mig utav någon och någon gång någonstans vill jag också att någon ska dansa för mig.

Nu ska jag i alla fall sova och gissa vilka jag ska lyssna på (Johnossi).

LOVE.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Så himla fint skrivet <3

2013-09-21 @ 18:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0