I can be your heroin

NU ÄR JAG FRI.
 
I och för sig har jag skola och sånt imorn men den skoldagen innebär cirka fika med en angel, genustema och påsklovspepp. Och sedan frihet; addera lite kvällsfikor och subtrahera lite matte från mitt liv tack.
 
LOV!!! Känns som tusen år sedan pga Frankrike kändes som en oas av skratt typ men ingen lugn, ingen ro, ingen återhämntning liksom. 
 
Idag var för övrigt en fantastisk dag. Shit. Jag vandrade över solig kyrkogård med klänning och tunna strumpbyxor som maskade sig, jag var inte ens nervös till min franska presentation, jag och Elina drack kaffe och pratade om en massa som vi inte hunnit prata om tills mina fötter somnade på hennes knän, vi firade bästabästa Nike med avokadosallad och present och skvaller och när jag gick därifrån med Ane brun i mina fungerande (okej de är inte mina och okej de fungerar inte helt men ändå !!! längesen) hörlurar ville jag buga och bocka och tacka livet som öppnat upp för så bra mänsker för mig. 
 
Tänkte ge er en liten lista på saker jag tycker om pga listor är så himla kul?? Hoppas ni också tycker det.
 
1. När folk ber mig om musiktips då känner jag mig världsvan och kulturell. Har nog i och för sig aldri hänt men kan verkligen tänka mig att det skulle kännas så.
 
2. Att passa med nån. Sådär så en ser på varann och liksom FATTAR och kanske till och med vågar formulera att shit, vi passar verkligen. Nya vänskaper, gamla vänskaper, kärlekar, ja vem som helst men liksom GU vilket bra koncept?? Gu va jag har många som passar i mitt liv nu vilken fin grej.
 
3. När någon kommer ihåg nåt dumt och löjligt jag sagt för längesen. 
 
4. Att bli kliad i nacken, låter konstigt men när folk drar med sina naglar i nacken asså :)) best thing invented ever
 
5. När ni säger att ni gillar det jag skriver på riktigt det gör mig toppenglad tack för allt sånt <333
 
6. Sömn så ska sova nu
 
Puss
 
Elinia på BUBB idag visst e hon vacker

Kommentarer
Postat av: Lilly

Omg va mkt Magi

2014-04-11 @ 10:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0