I´m an angel bored as hell

Har inget mål i livet just nu vilket känns tomt liksom och extremt stressande. Jag har så djävulskt mycket att göra borde ha ett jobb borde ha pengar borde plugga
 
Borde längta efter sommaren men har inga pengar så kan inte göra något och vill inte börja tvåan och vill väl egentligen frysa allt just nu och ha mer tid till sånt jag bryr mig om för är nog rädd att hela den här känslan av att trivas i kroppen ska försvinna, vill stoppa nu innan livet hinner ifatt ungefär. 
 
Viktigt att tänka på när det känns så, det går över. Snart kommer jag ha saker och ting till rätta och livet har faktiskt en hel del att erbjuda även om det fuckar upp ibland och om tio dagar är det valborg och sen försommar och allt är lätt när det är försommar, så är det faktiskt. 
 
Förresten, vad kul det var med påsk! God mat och godis och ny jacka. 
 
Hoppas ni hare bra
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

wow du e så himla vacker <3

Svar: åhh dsm <33
None None

2014-04-20 @ 17:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0