Jag önskar att mitt hjärta var av första klass

Hej.
 
Känner mig JÄTTEBAKIS fast den enda gången jag gick ut igår var när jag tog tunnelbanan hem från André efter en hård kväll av modern family tittande och inatt somnade jag vid elva?? What is wrong with my body
 
Kanske smittar min broders nya artonåriga "jag går ut och dricker öl" jag av sig på mig jag venne.
 
Imorgon åker jag och tio andra till Benjamins land som sagt och detta ska jag göra.
 
1. Marinera laxfileér
 
2. Grilla
 
3. Dricka varm choklad och kolla på teve hela dan
 
4. Laga jättegod vegetarisk mat
 
5. Måla
 
6. Gå skogspromenader (osäker på huruvida det finns skog i skärgården men men)
 
7. Dricka te på natten på en klippa
 
8. Äta godis fast det är vardagar
 
FATTAR NI hur sweet att åka bort och andas saltvatensluft och ligga under en filt och laga frukost till tio hungriga vänner. Ska bli amazingly good.
 
Vi hörs nog innan puss puss
 
Tre bilder från fredag-lördag, fikade med Olga och vi satt vid vårt vanliga bord, hängde med systrarna O'C och drack crazy good latte på lördagsmorgonen och myste med en hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0