Jag vill så gärna ge dig evig lycka

Jag lyssnar på björnstammens nya. Det är sjukt vad bra de är och hur de liksom fyller upp det sista tomrummet i magen. Det är hoppingivande det där att några toner kan fylla en med längtan om dans och livslust.
 
Jag ser bilder på instagram om barbenta öldrickande solskens människor i tunna byxor och efter denna vecka ska jag ha en helg fylld med frukost på gräs och fräknar över näsan. Plus är lite brun redan vilket ni kan se på bilderna nedan!! 
 
Som ni märker har jag bloggat en del på sistonde eftersom jag har så mycket ORD inom mig, jag glömmer det där ibland att jag verkligen behöver få ut dem för att inte kvävas.
Tänk om alla skulle skriva en självbiografi, tänk alla i din närhet vars berättelser du är en del utav. Det är en vacker tanke tycker jag.
Jag ska skriva en självbiografi hade jag tänkt även om det kanske inte kryllar utav mänsker som vill läsa flera sidor om mitt liv i detalj men men. När jag tänker den tanken blir jag glad. För det finns så himla jävla mycket i mitt liv som passar i en självbiografi. Alltså inte så mycket om mig som människa, men utav allt i min omgivning. Om stammisbord och fem koppar te pga gratis påfyllning på String, om bänkar ut mot Fjällgatan och latte från seveneleven, om fyndlådan på Emmaus där jag ivrigt och desperat letar efter något som skulle kunna funka för 20 kronor, om takterasser och ett fönsterbläck med försommarsol. 
 
Detta spirar min hjärna med när jag nu ska längta ut mot att snart kan en vara i vitan?? Och grilla?? och ha jeansjacka?? och böja franska verb.
 
Vad ser ni fram emot?? Ni får hemskt gärna berätta.
 
HA DET.
 
 
 
JAA okej många bilder på mig men?? jag preppar för min självbiografi 
 

Kommentarer
Postat av: elina

wolilu va snygg o jag taggar för din självbio

Svar: tack så mycket dsm <3
None None

2014-04-21 @ 18:55:54
URL: http://mansdotter.devote.se
Postat av: Nike

Jag vill va 18 och ta en bärs med dig en solig dag för du är bra och verkligen bra!!!!!

Svar: älsklingälskling <3333 längtar också
None None

2014-04-25 @ 21:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0