och alla hennes hemligheter fanns gömda i hennes hår

Jag skulle vilja dela några tankar med er.
 
1. Skulle jag kunna skriva en salldskokbok tror ni??? Det skulle verkligen vara behövligt tror jag. Och nu är jag on fire vill nästan skapa ett salladsaccount på ig. (förresten följ mig gärna på ig alotlikelova heter jag)
 
2. TÄNK att ha fest på ett tak med lampor och rom&cola och se natten bli morgon. VaCkErT. 
 
3. TÄNK om en varje dag i hela sitt liv letade reda på eller pantade ihop eller tjänade en krona som en sparade. När en är femtio år kommer en ha: 18 262,5 svenska riksdaler. För detta skulle en kunna köpa typ en och en halv chiuaua (hur stavas det??) eller 18 262,5 melontuggumin på hörnans LIVS. 
 
4. Jag avslutar med en hälsning att jag alla hoppas att ni har helbra skor (hm) och förstår hur mycket potential det finns i livet just nu
 
Avslutar med lite bilder på mig själv. Som vanligt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg! Är det många fler som gillar den lika mycket som jag gör? Hur många kollar in hit varje dag ungefär?

Svar: Åh<333 vad glad jag blir<3 tack så hemskt mycket!!
Hm ungefär 40 st per dag!
None None

2014-04-29 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0