om att tänka om

Okej jag orkade inte känna så mer än en timme. Det är mitt livs bästa tips, när du inte orkar känna nånting så sluta känn det och ersätt känslan med en betydligt behagligare typ, nu ska jag äta massa mat och sen sola. Detta funkar ALLTID. 
 
Jag pratade med mamma och oavsett om jag ibland tycker helt tvärtemot vad hon säger så kan det räcka med att hon är så får jag liksom svar på alla livets frågor.
 
Jag skrev klart mittsvenskatal och genast kände jag; okej jag kanske inte har pengar i sommar men det gör inte så mycket för jag kan vara i stan och bada och skriva och läsa och uppäcka och inte ha plugg och inte ha stress och jag förstod genast inte oron över nånting.
 
Och vadå jag har inget att se fram emot??? Jag har ju självaste LIVET framför mina fötter, min spellista heter för tillfället "Nu börjar livet" och om mindre än en månad spelar björnstammen och idag ska jag vara barbent och visst börjas livet. 
 
pusspusspuss
 
 
firar genast med glada bilder på mig själv!! plus jossan är i bakgrunden på en bild om du ser detta jag vill va med dig!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Bästa inlägget, så sant!! Puss

Svar: <333
None None

2014-04-20 @ 15:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0