Where ever you go I always know

Nu sitter jag i mitt kök igen och det är sol i nacken och jag äter avokado på ciabatta och lyssnar på Alex & Sigge. Igår vid 19 ungefär kom jag hem efter tre faktiskt helt sinnesbra dagar på Benjamins landställe.
 
 
 
Vi har ätit alla förutom en måltid utomhus och vi satt alltid länge, långt efter att maten tagit slut och solen byts ut till måne och pratade och diskuterade om sagan om Ringen och Twilight och kändisar och skvaller och drack kaffe och åt pasta i olika former och gick in först när det blev för kallt eller för läskigt med tanke på inga grannar kanske zombies.
 
 
Vi BADADE !!!!??? och solade på bryggan och sjöng med i samma sång flera gånger och tittade på nyfödda lamm och gungade jättehögt i i ett träd som säkert stått där tusentals år (kanske inte riktigt).
nisse
 
 
Jag och Elvira satt ute och lättade våra hjärtan i flera timmar och det var till och med fullmåne??? och jag, O'C och Benjamin promenerade på solstänkta klippor och klättrade i träd och satt i kojor och jag somnade och vaknade varm fast jag sov på vinden och inte en sekund kändes det hopplöst eller ensamt och jag behövde få känna sådär så jävla mycket. Detta var alltså 10/10 och jag längtar redan tillbaka.
 
Det var bara tre timmar bort och det fick mig att tänka att det är så himlahimla lätt att fly lite, att ett busskort och fyrtio kronor och tre timmar bort så finns en annan värld lite, och det är så dumt att känna sig fast och fången ibland för så nära finns nåt helt annat.
 
Detta var välbehövligt och fint och roligt och jag är trött fast pigg i magen och lite solbränd.
 
Hoppas ni har haft en fin första halva utav lovet.
Puss. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Åååå + uppdatera mer <3

2014-04-19 @ 15:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0