22.49

Jag hoppas så innerligt att det är ungdomen som får en att känna såhär.
Jag hoppas att det är ungdomen som får en att bita i handen för att inte gråten ska höras mellan väggarna, jag hoppas det är ungdomen som målar själen svart, jag hoppas det är ungdomen som om och om gör det så lätt att vilja gå under. 

För annars vet jag inte. Jag vill inte vara trettio och ligga i fosterställning på ett badrumsgolv, jag vill inte bli farmor och smyga upp på mitt rum och gömma mig undan all ansikten och all omtanke, jag vill inte behöva andas i takt med mina hjärtslag på en jobbtoalett. 

Detta måste vara förknippat med tonårshormoner för jag bangar annars. Det känns aldrig så hemskt som när en är tonåring, och aldrig så lyckligt heller, säger de.
Såklart. Inte kan en få må bra utan komplikationer. Hellre känna nåt än ingenting? Eller? Jag vet fan inte. 



Kommentarer
Postat av: nina

<3

2014-08-31 @ 12:48:17
Postat av: Love

Det är helt klart tonåren, medelåldern kommer bli grym

Svar: <333
None None

2014-08-31 @ 18:09:38
Postat av: Josefine

Jag tycker det är så otroligt modigt och BRA gjort av dig att skriva om när du mår skit eftersom det är så lätt att i huvudet måla ditt liv som idyllen tack vare sättet du beskriver din vardag och lyckliga känslor rent allmänt. Det är självklart piss för dig att du känner dig som om du vill gå under men det är också jättenyttigt för oss andra (som inte träffat dig mer än två ggr)(jag) att veta att ingen är perfekt egentligen. Alla har problem, hur de än ser ut. Tack <3 och glöm inte bästa med att ha ont: D går över!!

Svar: Va glad jag blir över denna kommentaren, du anar inte. Tack! Det känns skönt att veta att det tas emot bra<333 när ses vi igen??
Puss
None None

2014-08-31 @ 22:40:30
URL: http://jozzana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0