Det här kommer aldrig tillbaka

Skolan har börjat och det är kul med nya, rena kollegieblock och att prata om sommarlovet och fråga hur alla mår. Men jag vet att ju att jag kommer tröttna. Jag vet ju att snart kommer mina kollegieblock vara nedkladdade och jag har inte en kaffebudget eller lungor som är kapabla till hur mycket sömnsubstitut som helst.
 
Och jag har ju insett att jag har en tendens att bryta ned varje välmående epispod i mitt liv ner i bestånsdelar och leta efter det dåliga i det för att inte behöva bli tagen på sängen av ledsamheten men jag tror det är mycket bättre att ta vara på det fina nu och sen bli slagen i ansiktet av smärtan. Hellre det. Hellre känna mycket än ingenting som det brukar sägas.
 
Hur trivs ni i er livssituation nu? I början av gymnasiet, mitt under det, innan eller förbi det? Skriv gärna jag svarar i allt i kommentarsfältet.
 
 
mvh lova 14 år o allt jag längta efter var södra

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det för rätt ont mest nästan hela tiden, så fort jag lyckas med en konversation med en kille i klassen är det så speciellt och ovanligt att min hjärna inbillar hjärtat att den känner något emotionellt för personen, bara för att det är en sån bristvara

2014-08-21 @ 23:03:09
URL: http://jozzana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0