Dra mig genom staden hem till dig

Till er som börjar gymnasiet och framförallt södra imorgon
 
Jag kan inte längre lyssna på "she loves you" med beatles för jag lyssnade på den första dagen på södra och jag får ångest av att jag kanske aldrig kommer få ha sådär kul igen. Detta har varit det bästa året sommar till sommar i mitt liv och jag avundas er så helvetiskt mycket, jag tror inte ni anar hur gärna jag skulle vilja få leva om det.
 
GuD
 
Lyssnar på Thomas Stenström och hoppas att det kanske blir ganska bra i år igen? Att erfarenhet gör en mer bekväm? Att det är minst lika bra att ha nån som kramar hårt som nån som kramar för första gången? Att min dagbok kommer vara fylld med lika mycket lycka denna skolstart som förra? Att jag kommer kunna stabilisera upp mitt liv lite mer i år? Att jag kommer fatta hur en skapar spännande grejer nu? Att jag kommer kunna samla ihop mig mer i år och på så vis ta vara på lyckan lite enklare?
 
Jag vet inte.
Men så länge det finns liv finns det hopp och det känns bara viktigt att komma ihåg det faktiskt finns det, att hela livet är framför skosulorna och det inte är så jävla svårt att ha kul om en vill
 
om en verkligen verkligen vill
 
om en dör annars?
 
hejdå jag ska ha kul hela livet har jag visst precis bestämt mig för men första ska jag sova
 
 
 
detta var nästan exakt ett år sen<333 lyllos me

Kommentarer
Postat av: irma

this helped me <3 mvh rädd för att börja gymnasiet :-/

Svar: min irma??? puss älsk var??annan irma: va gla jag blir puss ha d bra
None None

2014-08-19 @ 19:22:32
Postat av: irma

din irma<3 (hoppas jag, d bergdahl) globala samsam!!!!! first day today :sSSss

Svar: ÅH MIN IRMA<333 trivs du?? låter som en bra grej
None None

2014-08-20 @ 19:42:48
Postat av: irma

ååh<3 jaaa i think so!!!!!! alla e trevliga!!!! saknarej mktmkt:(

2014-08-22 @ 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0