en snabb update

Mobilen blev jag bestulen på på emmaboda och det är därför det har ekat tyst här!
 
Jag ska skriva romaner om min vistelse när jag kommer hem men nu; kortfattat.
 
Emmaboda var magiskt, så förebannat kul och bra ocg jag skrattade och skrapade upp benen och dansade tills själen la av.
 
Nu är jag i danmark och lever loppan (med familj så inte så där överdrivet) men det är fantastiskt här ändå. Vill nästan inte lämna och önskar jag kunde beskriva lyckan i gröna vågor och sol som biter i kinderna likt en tropisk vistelse. Älskar att bada och gör det i timmsr i klara salta gröna vågor och läser tills jag somnar.
 
Vi hörs snart!! Hoppas ni mår fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0