Ivanhoe

Är inte skoltrött fast ändå skoltrött
 
Inte trött på bönsallad eller Benjamin eller ploöj och sköj och inte ens att behöva gå upp på morgnarna.
 
Jag har bara för mycket LIVSPEPP i kroppaskrället, vill träffas och laga rödbetsbiffar och läsa tusen böcker SAMTIDIGT som jag vill sitta i sol på skolgården och carpa gratis skolmat (ja jag har hängt upp mig på det).
Har så mycket energyy i kroppen kan inte sitta still på lektionen även om det är kul.
 
Igår var jag och O´C på en föreläsning om huruvida Gud hatar kvinnor och jag fattar att vi har chans att smartifiera världen för om vi går ut nu och är smarta så kommer ju alla dummingar att dö bort och vi att sprida smarthet till världen.
 
Ta ingen skit
 
Nu måste jag rocka historia hon börjar kolla på mig eheh hej

Kommentarer
Postat av: rihanna

väntar fortfarande på att få se våra GIFs här!!!!!

2014-08-28 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0