Life is simple in the moonlight

Har mycket ord i mig nu, det är fint tycker jag.
 
Jag känner att en livsbalans börjar gro i mig, att jag kan crowdsurfa Zara Larsson(!!!!) mitt i natten men samtidigt äta rödbetor med myntaröra(!!!!!) och det finns liksom inget motsatasförhållande i att ta hand om sig själv genom att fylla magen med ungdom och genom att fylla magen med vitaminer.
 
Har börjat älska bönor och har börjat älska att breakdancea.
 
För övrigt, hur konstigt är det inte att folk bah "slösa inte bort hela förmiddagarna, gå och lägg dig tidigare!!" men gud vad jag mycket hellre slösar bort en förmiddagen istället för en varm natt.
 
Ska bli kul med måndagmorgon och jag njuter av att kunna känna så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0