Bara om hon ligger tätt intill mig kan jag bli den jag var igår

Årets mörkaste dag men årets ljusaste i hjärtat.

Anledningar:

1. För ett år sen låg jag fundersam o nykysst o nyvaken i sängen och nu vaknar jag bredvid ägaren av läpparna EXAKT ett år sen EXAKT samma jävla pöjk EXAKT samma cigarettdoft i håret. Världen är ett jävla mysterium 

2. Jag satt just i tre timmar och gjorde och slog in chokladkolor. Jag hade alltså tiden att i TRE timmar provsmaka och skära och slå in kolor i smörpapper. Jag har behövt tvätta håret i handfatet för att jag inte hunnit duscha och nu kan jag salta kolor i tre timmar. Det är vackert.

3. Det är snart snart snart jul!!! Det bästa jag vet, jag ska vila o äta köttbullar o titta på film efter film och svulla polkagrisar och lata mig och till och med få PAKET för att jag slöar?? Tacka vet jag Jesus Kristus. 

4. Det snöar nu, långsamt och jättevackert och påminner om själen, alldeles lugn och ren nuförtiden. 

5. Hade också tid att lyssna två avsnitt alex&sigge o Sigge sa att det är nåt med ungdomen som gör att vi hela tiden vill "vrida om kniven". Ex. när vi är ledsna så lyssnar vi på ledsen musik fast vi borde lyssna på glad. Och jag hittar ett gammalt stycke i min dagbok från min kanske ledsnaste dag i år där jag skrev att jag är beroende av mitt mörker. Det är skönt att falla tillbaka i det på ett sätt för jag hittar så bra i mörkret och jag riskerar aldrig att bli bländad.  Jag vet inte varför detta var en bra sak riktigt men det är alltid skönt att få bekräftat att allt jag skriver i ångestdimma inte är skit. 

6. En gång när jag var liten sa min bror att vi va bästa bästisar o jag tänker på det ibland att han är min bästis fast vi inte är på "bästis vis" och jag älskar honom för det, att vi kan sitta helt tysta med varann en hel middag men ändå finns det ingen som känner av mig bättre på hela jordklotet. Att jag inte har nån aning om huruvida han gjorde nåt sjukt igår på festen men jag vet hur han låter när han snarkar på morgonen. 
Jag har köpt en så bra julklapp till honom och jag längtar tills han öppnar den. 

7. Jag viskade orden i täcket imorse för jag var så ovan vid att forma dem men JAG ÄR LYCKLIG nu, jag känner det in i varenda liten beståndsdel. 

8. Love always from me

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar så fin

Svar: Blir ärligt så jävla glad<3 tack att du tog dig tiden att skriva
None None

2014-12-22 @ 02:49:38
Postat av: Josefine

Sitter på min säng och gråter för jag är så avundsjuk för jag längtar till den dagen jag kan viska jag är lycklig och inte känna att det tar emot någonstans. Förlåt för depp men du har väl också varit depp så du vet nog hur D känns. Jag är glad för din skull trots att vi bara träffats två gånger och det känns iaf bra att jag kan glädja mig åt andras lycka när min känns rätt så himla långt borta.

2014-12-23 @ 23:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0