God jul

Nu kommer den!! Högtiden jag kan viga mitt liv åt att älska.

En grej som jag tycker är nice är att jag faktiskt börjat glömma klapparna typ och fokuserar liksom på att få käka och ta det lugnt :-) och kolla film efter film och såntdära. Fast när jag kommer på klapparna blir jag förstås så jävla glad. Nämen ändå hörni, kul att komma på att julen faktiskt är en FIN grej även om den har blivit offer för överkonsumtionen och tyvärr blivit roten till mängder av människors ohälsa. Så när det faktiskt går att ta vara på och må bra så tycker jag att det är bäst att uppskatta dåligt inslagna paket från bror och för salt sill från pappa. 

Okej men nu orkar jag inte vänta längre!!!! Det är alltid stressigt såhär dan innan och sen imorgon är det ultimat chill i typ en vecka alltså kan det bara bli morgon.

Rätt osammanhängande men vad begär ni av en julsjuk liten tonåring som spänner fötterna av JULELÄNGTAN???

Fyfan vad jag längtar och vad jag ska ta vara på att va med FAMILJEN o VARA SNÄLL o KÄKA MASSA. Faktiskt. 

GOD JUL! Take care o take care of varandra faktiskt!!!!

All My love


Sitter i min gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0