Jag har fastnat i en spottloska från ungdomen

Idag kom syokonsulenten och som på beställning började vi oja oss om framtiden. Men jag kan inte delta. Det känns oärligt.  För jag har ingen ångest för framtiden.  Allt jag kan se när nån säger 25 är mig själv med en öl i ena handen och sandaler i den andra springandes längs gränser i Västindien i nån långkjol. Och jag längtar inte så mycket för är rätt tillfreds med gymnasiet men jag har inget problem med att tiden går.

Såg en bild på instagram och jag var hundratusen procent på att den lades upp åtminstone en halv existens sen och så var det TRE YNKA VECKOR SEN????? Jag kan få snarare få panik över det att jag tyckt att jag har kämpat mig igenom så mycket och så har det knappt gått nån tid alls vilket innebär att jag måste kämpa ännu längre.

Jag fick en kommentar en gång för längesen om hur jag kunde tro att allt kommer lösa sig och sanningen är att jag PALLAR inte tro att det ska fucka jag är inställd på att ungdomen har vänt för mig nu, att jag hade kroniskt ont i själen i åtta år men nu är det andra bullar, nu ska ungdomen smeka min mage tills jag blir gammal nog att få ordning på hormoner och såntdär. 

Och jag kan inte fatta att jag ska bli gammal och ta ansvar eller så att betala räkningar måste en ju va minst tusen år för att göra. Nä, det är så mycket ungdom kvar i mig så jag orkar inte oroa mig för lägenhet och jobb och pengar FÖR DET LÖSER SIG eller så gör det inte det men varför ska jag då ha ångest för det redan nu i så fall? Då föredrar jag att göra roliga grejer istället till exempel duscha sent på kvällen så det känns som om världen är din för det är så tyst eller promenera i frosten.

Jag har gjort klart årets sista examinationer och jag har inga ord för den lyckan.

Tills vi ses igen, hade. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

svara på frågestunden!!

2014-12-18 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0