Jag hör inte längre ekot från mina steg

Äntligen tillbaka in i matchen. Jag fattar nästan inte att jag pallat att vara ingenting och göra jättemycket. Min kropp är slut och somnat elva fast det är helg men hjärtat är med mig tillbaka in i livslusten. Jag har rosiga kinder hela tiden av vinternatten och julklapparna är inslagna och jag ska baka chokladkola nu och det är lov en hel evighet. Livet är sån jävla lyx vilket känns som ett mirakel med tanke på att ungdomen på sistone känt som ett nederlag. 


Jag sminkade mig men grät bort det på badrumsgolvet och det va skönt för med de tårarna sköljdes oktober o november bort från min kropp

Jag sminkade mig igen och gick på punkfest. Charader och bara tjejer, det va så fett.


Frukost på sängen och lyckotårar angående new girl säsong två.



Va med bästisar från en annan tid som fortfarande är samma tid och det är skönt att ha det så.


Jag Nike Elina slog in klappar o drack glögg o pratade nyårslöften julefirandet o Ebba grön.

Vi ses snart!!!

Kommentarer
Postat av: isa

1. har du tumblr? isåfall vad heter den? 2. vad redigerar du dina bilder med på insta?

2014-12-21 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0