När får jag nobelpris

En grej jag inte alls överhuvudtaget kan göra:
Ta tag i vissa saker i mitt liv. Tror många tänker att jag är produktiv för att jag typ kan plugga men JESUS vad jag inte är det egentligen. Exempel borde ringt o tackat för födelsedagspresenten till farmor. Antal gånger jag ringt farmor på tre månader: 0. Exempel två borde ha tagit med en päls till min teater varje onsdag sen oktober. Antal gånger jag har ens gjort ansats att lyfta påsen: 0. Exempel tre borde beställt hem min skolkatalog för två månaders sen. Antal gånger jag har loggat in på fotomailen. 0 gånger. 
VARFÖR ÄR JAG SÅHÄR

Men men även solen har sina fläckar :-) och det är kanske genetiskt typ? Gast det har hoppat över fyra generationer eftersom NATURLIGTVIS alla i mitt jävla släktträd tagit nobelpris och världsmästerskap i styltor. 

Hursomhelst, det finns ingen sorg i hjärtat. Anledningar:
1. JULEN ÄR HÄR
2. Jag ska äta blåbär i yoghurten imorgon
3. Hälsostjärnan är fortfarande klar

Misströsta inte

Även; paketkalender

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0