There's a feeling nothing in the world can buy, when they pass around the cocolate and a pumkin piE

Det så bli så skönt med nytt år också. Nya tankar nya kläder ny attityd. Jag älskar nyår, på tolvslaget är det gamla så långt bort och varje steg känns så viktigt för det är de allra första. Det känns som att lära sig åka skridskor och plötsligt upptäcker en att det går att glida igenom existensen. 
Jag kom just hem från minijul och jag känner mig ombaddad av bomull och sidenlakan efter att ha varit med mina vänner. Vi dekorerade pepparkakor och bytta klappar. Det var fint.




Tankar jag slagits av:

1. Det har äntligen blivit lugnt i själen. Allt från och med nu känns bra och snart är det jul

2. När ska jag lära mig att erkänna att saker suger? Oktober och november sved in på bara skinnet men jag blundar för det där om och om igen av nån jävla anledning.

3. Går det att jobba som sån som krysterar pepparkakor? I så fall ska jag bli det jag äger tydligen på det

4. Zooey deschanel kan hon bli mig eller jag älskar allt som e hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0