ett inlägg med måndagspepp

Kom på att jag faktiskt vill sprida lite pepp för så många omkring mig som mår lite husomhelst när jag själv glider runt som om livet vore en skridskobana.
 
1. TÄNK vad mycket bra folk som är runtomkring en. Så många varje dag som får mig att smila och må bra och som är ren lyx att få tillbringa mina sekunder med. LYCKA.
 
2. TÄNK vad mycket människor därute som kanske kommer att bli ens vän. Så mycket potentiell kärlek som bara vandrar omkring utanför våra fönster.
 
3. TÄNK att dessa månader borde egentligen uppskattas för vi har hela sommaren framför oss, full av förhoppningar och bara ben. Hur läckert är inte det. 
 
4. TÄNK att det finns så jävla mycket inspiration att ta vara på här i världen. Till exempel så himla mycket bra musik t.ex. Deportees, Stevie Wonder, Amason och som alltid HÅKAN alltså vilken fantastisk fantastisk mänska. Vill bo i hans hjärta.
 
5. TÄNK hur mycket liv som ska levas som bara pulserar in this universe och som vi ska få ta del av. Så mycket dans, så många kärlekar, så mycket skratt, så många stjärnhimlar. 
 
KÄMPA för snart är det vår lovar det är typ massa plus ute. All my love.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nike

Åh snacka om välbehövlig dos av hopp och energi som fyllt min kropp en del!
Tack tack tack, livet är ju trots allt bra trots kyla, mörker och tristheten.
Puss finis

Svar: puss bästa <33
None None

2014-02-10 @ 23:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0