ett söndagsinlägg

Har tusen grejer att göra. Känns jobbigt och klumpigt och stressigt. Har tusen grejer jag måste göra innan jag far på torsdag, tusen grejer att plugga på och tusen människor jag vill hinna träffa.
 
Snart åker jag i alla fall och det bästa ska bli att jag inte behöver ta tag i mitt liv. Att jag under tio dagar bara inte behöver tänka eller stressa eller få saker och ting gjorda utan bara kan försvinna bort i nån oas av fnitter och dans. 
 
Måste plugga nu vilket känns jobbigt. Och fixa passkopia vilket känns jobbigt. Men. Snart.
 
Var på 20-tals fest i fredags. Hela fredagen var så himla fin och jag var bara med såna som gör mig varm och vi dansade tills det blev lördag. Bästa.
 
Vi hörs hörni puss ha det bra
 

Kommentarer
Postat av: Hejhejhejjj

Hejj, som jag har förstått det så går du på södra latin? Vilken linje? Är det en bra skola? Vad har cirka dom flesta i meritpoäng?


Förlåt för så många frågor ehehehhe. Du verkar spm en väldigt najsss person btw

Svar: HEJ!! Bara kul med många frågor! Jag går sam-tema vilket innebär sam fast med ämnesintegrerat och mer grupparbeten. Linjen är helbra och skolan är FANTASTISK. Alltså går varje dag och inte riktigt fattar att jag får lyxen att va där den e toppen. Börja här!! Hm svårt väldigt olika!! På de teoretiska linjerna runt 300 tror jag :)
Åhh tack så hemskt mycket och kul att du läser min blogg!! Puss
None None

2014-02-16 @ 16:32:51
Postat av: Killkalasarn

Jag ba åh kul med åtminstone 1 lite classy bild på mig från kvällen :)
sen upptäcker jag nu att min gylf va öppen fuck

Svar: hahaha älskling <333
None None

2014-02-17 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0