if it was up to me, I'll give you all the oceans

Alltså where to fkn begin detta inlägg.
 
Jag har skrivit en mentallista på saker som jag hemskt gärna vill dela med mig utav. Så jag listar väl helt enkelt upp och ni läser väl helt enkelt (ps spoileralert angående ph):
 
1. För en vecka sedan pluggade jag och Elina lite glosor på BUBB, drack hur många påtårar som helst, skvallrade tyst för det är fullt med södrisar där, satt med benen i kors mot gröna plyschsoffor och kände oss som huvudrollsinnehavare i Eva och Adam. Tycker alla människor i hela världen förtjänar att få känna så.
 
2. Åkte på läger i helgen och typ återupplivade mig själv på lite olika vis. Vi promenerade i tystnad i tre timmar, skrev brev till oss själva, mediterade, somnade i en hög på varandra och jag hann tänka och få ut all tankeverksamhet som liksom fått min mage att bli en cirkus på sistone. Önskar alla en möjlighet att under mjölkvit himmel lägga sig ner under ett träd och känna mening med vartenda litet andetag.
 
3. Olga sa en himla bra grej för ett tag sen men jag kom och tänka på det när jag satt med henne mot en kall trappa utanför södra och fnittrade häromdagen. Håkan sjunger ju "provsmakar livets heroin" och tänk vad en vill göra det?!?! Dream. Och så sa kloka fina Olga såhär ungefär "hela ungdomen suktar vi efter att få provsmaka livets heroin och sen tar vi en överdos och så växer vi upp". Hur bra sagt.
 
4. Igår var det paradise hotel final som ni förhoppningsvis vet och vi efter att ha irrat runt halva Gärdet, tagit vara på alla erbjudanden på nån jävla deluxeLIDL, och haft hetsdiskussioner och viktighetsdiskussioner och frustskrattat ut billig apelsinläsk satt vi ett helbra gäng i Lillys soffa och kollektivskrek av vrede när Jeppe vann och kollektivskrek av lycka när Aina kastade kulan på honom. Så jävla bra idé det här med VÄNSKAP.
 
5. Annars är det faktiskt så fruktansvärt jävla asbra att ha sockervadd i benen och att inte frysa fast det är minusgrader.
 
6. Kul att ní uppskattade min keps!! Det gör mig ytterst glad.
 
Puss.
Det står Samir på armen om ni inte ser
Sörjer uppenbarligen jättemkt

Kommentarer
Postat av: Iilly

Vackert sagt av olga!!
Som alltid peppad av din blogg!! Puss

Svar: fina!! tack så mycke puss
None None

2014-02-06 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0