I'll give you time, I'll give you tears and laughter

Tänk om varje sundai var såhär bekymmerslös. Vilken dream. 
Tänkte beskriva min helg i fyra bilder.
Samir kommenterade min bild. LIKSOM?!?! En lycka som kanske bara upplevs en gång i livet
Det sista av min lördagsnatt spenderades alltså såhär med ett antal favoriter i ett fönster hos Bertil. Hur bra. 
Vaknade med dunkande huvud vilket var helt obefogat?! Men så var det i alla fall och jag fotade mig själv i min spegel som numera sitter på en annan vägg i mitt rum så jag kan fota mig själv jättemycket vilket är jättekul!!
Har idag tillbringat ett antal timmar på ett fik me O'C för att diskutera sånt som bör diskuteras och dricka överprisat kaffe. Det var fint och O´C är fin hon med för hon har bra tankar och bra skratt. 
 
Nu borde jag plugga men det är alldeles för tråkigt så jag tror jag gör nåt annat istället.
Ni får gärna kommentera lite hur ni mår en söndag som denna eller nåt ni vill att jag ska skriva om eller så.
 
Ha det fint. 
 

Kommentarer
Postat av: agnes

Jag mår jättebra, tackar som frågar!
Kommer du ihåg när vi stod och rökte lite i smyg vid kyrkan och du sa att du hade blogg å så sa du vad den hette och jag sa att jag skulle kolla. Har kollat varje jävla dag sen dess faktiskt. Fint.
Hare gött. lycka till med plugget.
puss !!

Svar: Åh blir alldeles glad, wow va kul!!Hoppas du stannar :)
fint att dt är bra me dig Aggan, vi ses förhoppningsvis snart, puss
None None

2014-02-09 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0