så uppsnärjd i det blå

VÅR!!! Skallar himlen, instagram och jag. Äntligen lite sol i fejan och händer som inte fryser av att inte va i fickan.
Mina förhoppningar är att när jag kommer tillbaka (juste reser bort har jag nämnt det i bloggen?????) är det dundervår och jag kan kicka min francebränna. (som jag kommer få tack så mycket).
Så mycket bra just nu SYND att ett naturkunskapsprov ska ligga i vägen för ultimatlycka. Saker att förändra när jag blir stor och modig.
1. Se till att elever har inflytande att själva planera in sina examinationer så ett en kan välja att kanske INTE ha prov dagarna innan en reser iväg och verkligen vill lapa sol med såna som solen bör lapas med!! Stort problem ja!!
2. Låta alla människor i hela världen ha ett litet fjantigt prov i vägen för ultimatlycka. Sånt himla lyxproblem.
3. Servera cocosbollar i skolorna. 
4. Skaffa genusundervisning i skolorna FAKTISKT tror verkligen att det skulle göra skillnad. 
 
Ska plugga och äta vegetarisk lasagne nu. 
Årets första glarre med årets bästa mänskor ungefär. 
 

Kommentarer
Postat av: Nike

Åh din blogg är ju verkligen så himlans bra. Puss fina människa

2014-02-18 @ 17:49:10
Postat av: Matilda och Love

SKRIV OM ALPERNA NU DÅ!! <3

2014-03-03 @ 14:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0