allt står still

Min huvud är som ett disco, det liksom snurrar och jag borde plugga, träna, sova, äta annat än godis men jag kan inte koncentrera mig på något. Det finns ingen möjlighet för mig att fokusera på någonting överhuvudtaget, jag känner mig yr, snurrig och som om en discokula färgade hela livet glittrigt ena sekunden och svart den andra. Jag har inte så mycket möjlighet att göra nåt annat än att hoppas på att discot slutar i morgonljus och inte spya. 
LiKsOm.
 
Förresten det bästa jag gjort på länge; köpte idag en keps med fula mönster och kickade den på hemvägen samtidigt som jag lyssnade på Latin Kings. Tjugo pix fattigare men en ny livsstil rikare. Känns som en värd kompromiss. Samt Dogge Doggelito <333 vill verkligen bli hans bestie 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Globbe-Lobbe

Freeeesh

2014-01-29 @ 20:30:54
Postat av: elina

omgggggg

2014-01-29 @ 22:17:30
Postat av: Nike

This keps I like mucho.

2014-01-30 @ 07:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0