Han drömde att han inte behövde nån

Hej.
 
Om ni undrar vad jag gjort ses sist kan jag väl göra en snabb resumé. (stavas det med tre e förresten hm)
 
Jag har
 
1, Börjat blöda näsblod på Espresso House. Jättemycket näsblod. På Espresso House. Kan ni låta orden sjunka in, började alltså, utan förvarning, blöda JÄTTEMYCKET näsblod på ESPRESSO HOUSE. I och för sig rätt åt Espresso House det är så jävla dåligt.
 
2. Svimmat i mitt rum. Okej, svimmat och svimmat men föll ihop och kunde inte stå på mina ben det räknas!!
 
3. Haft Öppet Hus och säkert förvilat en halv generation 98:or med att vara oklar, överdrivet positivt inställd till allt exempel: alla älskar våra lärare (läs vi har försäkt avskeda vår mentor) och vi har så himla bra skolmat (läs dom har installerat ett stativ med smilisar i olika färger för att vi ska trycka på vilken som mest överensstämmer med vårt humör så dom kan mäta hur många som ens pallar gå in i matsalen) och försökt tvinga dom att köpa kakor när dom frågat nåt om Södra så att jag och klassen kan åka till Berlin.
 
4. Blivit sjuk. Den mest onice sjuklingstiden nånsin för har BARA seriöst BARA pluggat historia eftersom jag om typ 6 timmar ska lämna in en uppsats om revolutioner. OBARMHÄRTIGT. Och när jag nu snart har avklarat den så får jag inte ens gå ut och rumla eller dansa eller nåt sånt kul utan måste vara hemma och kurera mig när min brorsa och hans sju kompisar ska spela poker i vårt kök. 
 
Anyways ska livet snart påbörjas så fort min uppsats är klar/jag har blivit frisk och jag tänkte skriva en liten lista på saker jag ser fram emot.
 
1. Att gå till skolan utan plugg igen wihooooo 
2. Att spendera pengar pga har numera pengar så ska kanske köpa en och annan polo och dricka kaffe
3. Nästa helg åker jag på läger, jag ska insupa lägerkänslan, smyga ut om nätterna och lära mig massa nytt.
4. Om mindre än trettio (!!!!!!) dagar åker jag och diverse golden medmänniskor of mine till FRANCE med skolan (läs elever) för att åka skidor, dansa och leva la vida loca (fast på franska då). Det ska bli så djävulskt bra.
 
Tills dess vi hörs igen, kommentera att jag ska krya på mig/att ni saknar mig/hur ni mår denna fredag i januari och ät chokladdoppade mandlar, det är jättegott!!
Oops förresten åt just en mandel som smakade som en bittermandel kan jag inte typ dö utav det, hoppas inte!!
 
 

Kommentarer
Postat av: 1st comment ever who am i take a guess

Vi ska ej till tråkberlin vi ska till sYdAmErika!!! kan alla ba fatta de

puss

2014-01-24 @ 17:52:14
Postat av: Amina

jag saknar diiiiiig

2014-01-26 @ 20:00:04
URL: http://brahmaner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0