jag druknar i längtan

Jag tänkte helt enkelt lista några grejer som får mig att smila denna söndagsförmiddag. 
 
1. Den svenska björnstammen har släppt två nya låtar och DE ÄR SÅ HIMLA BRA. Lyssna på dem. Vill gärna gifta mig med hela bandet
 
2. Idag har jag inget plugg (nästan) så jag tänkte tillbringa hela dagen med att strosa och skvallra och dricka kaffe mmmmm känns så jävla bra
 
3. Pappa skulle ge bort en gammal ful säckig tröja så jag beslagtog den, klippte av ett par decimeter och tänkte nu kicka som magis. Känner lite så med hela livet, varför inte bara klippa bort allt gammal säckigt och fult och bära det med självfötroende? <3Britney will<3
 
4. Har också gjort om lite på mitt rum, har mer utrymme och mer fina saker på väggarna. Det finaste en har borde väl vara på ens väggar, var annars. Känns skönt i magen liksom andas in nytt år, nya tider, ny känsla i rummet.
 
5. Är ledig på tisdag gråter tårar av LYCKA pga tisdag är min värsta dag
 
6. Snart är det vår och då ska jag ha klänning hela tiden och bada som på bilden nedan
 
XOXO
 
ser ut som om jag har min brorsas axlar heeeeh våra kroppar smälter ihop gimme a break

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0