jag vill att du behåller mig ett tag till

Hej igen hörni 
 
Jag har en identitetskris. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv. Got no talent and no money. Life is sad
 
FAST NÄÄ det är ganska sweet för jag orkar egentligen inte bry mig om denna annalkande kris som smyger sig på och som kommer att krossa min existens inom en snar framtid utan jag äter gammal knäck och lyssnar på hiphop för glatta livet. Vet inte riktigt än om det är bra eller dåligt.
 
ANNARS så är jag så pepp på twothousandfourteen och paradise hotel vilket jag TYDLIGEN har börjat älska
 
Jag vet verkligen inte vad som borde skrivas
 
varför
 
 
är
 
 
det
 
 
 
 
konstigt
 
 
allt
 
så förrvirad :// ps visst ser det ut som om jag föder ljuset ur min hand på sista bilden

Kommentarer
Postat av: Elina

oh damn hot

2014-01-13 @ 20:34:26
Postat av: Amina

Jag har också tydligen börjat titta på paradise. vi kan titta tsm. och skratta åt dom. ha

2014-01-13 @ 21:55:45
URL: http://brahmaner.devote.se
Postat av: lova

mmmm elinaaaaaa dume

ja amina ja

2014-01-14 @ 22:38:54
Postat av: Gissa EN gång ps ja elvira

Lova visste du att man föds ur vagina inte hand

2014-01-19 @ 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0