Och jag har aldrig fångat en enda dröm

Igår var jag huvudperson i nån av Veronica Maggios låtar, ni vet hon är allttid ensam på nån busshållplats i typ tusen minusgrader och har svartkrackelerade läppar pga rödvin. 
 
Innan jag blev ensam och innan det var tusen minus men ser ni att jag matchar?? Alltid nåt
 
Hade en bra kväll i en galen lya men kvällen kändes så lång och jag har liksom Veronica Maggioet färskast i minnet så känner en aning såhär denna morgon trots allt
 
Är dock home alone idag eftersom family är i GBG och FAAN vad välbehövligt ska kolla skitprogram och poppa för salta popcorn och inte göra ett dyft på hela dan, känns nödvändigt med lite ensamtid för att förstå att jag är Britney och inte Maggan.
 
Vi hörs sen
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej BRITNEY ! !TAck för igår gillar bloggen!
<33

2014-01-18 @ 16:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0