Please let me get what I want

Hej.
 
Om ni undrar hur det går med min identitetskris så är den borta. JAA en kan ha en identitetskris en dag, i alla fall om det är en måndag i januari.  
 
Anledningar till att min identitetskris löste sig var:
1. Jag kollade på paradise hotel och insåg att det faktiskt finns hopp för mig even tho jag har brist på talent och para
2. Jag hade hälsosamtal och frågorna jag besvarade antydde att det är ett fullständigt frisk beteende att vara osäker på vad jag egentligen har för riktining här i livet
3. Jag fick en vikarie på nitton fagra på samhällskunskapen som vi ska ha jättelänge vilket jag har drömt om sedan jag var ungefär tolv och insåg att det fanns annat än kortspel som lockar här i livet och jag förstod att <3dreams do come true<3
4. Fick gratis pizza och insåg att jag tydligen mår illa för att jag inte ätit det är DÄRFÖR jag mått illa sista tiden jag ska inte dö/jag kommer inte behöva spy på ytteligare en livstid förhoppningsvis
 
Det skålar vi för hörni
 
Ska lyssna på Lady Gaga och skriva historia nu kanske ska skriva om nåt viktigt imorn här på bloggen känns lite som om det är dags vad säger ni något speciellt ämne ni skulle vilja att jag sätter tänderna i
 
spana in skittaggad på historia !!!!!! 
 
ps nån dag ska jag lägga upp bilder på annat än mig själv im sry

Kommentarer
Postat av: ida

hEj FiN BlOgG dArLiNg

2014-01-14 @ 22:46:56
URL: http://www.peopleofsweden.devote.se
Postat av: lilly

don't be sry!!!! britney never is sry bc she is BEAUTIFUL o FAB
o de e du med!!!! såklart!!!! i like bilder på dig

2014-01-15 @ 20:49:23
Postat av: Elina

Jag tycker du skriva om förhoppningar (eller om mig)

2014-01-15 @ 23:19:13
Postat av: Matilda

vill du veta en kul/rolig/synd sak.. vi hade identitetskris EXAKT samma tid <3

Svar: synd att vi inte hann identitetskrisa tsm :// samt sån sjuk synk nästan läskigt
None None

2014-01-16 @ 12:36:32
Postat av: Matilda

Och min försvann idag så det är jättebra

2014-01-16 @ 12:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0