sista delen utav 2013

Alltså jag var verkligen seg med den här men här kommer i alla fall sista delen HÅLL TILL GODO
 
OKTOBER NOVEMBER DECEMBER 

Dessa månader var alla bra men de gick så fruktansvärt snabbt. Jag hade höstlov vilket firades med en bra kväll hos Nina och en bra hos Vilma då jag fick klä ut mig och prova på att vara både en strypt Sankte Per och en fladdermus <3, en kväll då jag och mina klassiar kollade film och somnade på varandra i Nikes soffoas och massa onödigt men ändå viktigt precis som lov alltid innebär.
När lovet tagit slut utan att jag hunnit inse att det börjat, åkte jag på läger som ledare och jagade folk i skogen om nätterna och uppträdde på norska, vi firade Jonas Nils Ida hos tvillingarna med kurdisk buffé och dansbattles en FANTASTISK kväll, överraskade Jossan med middag ute när den filluren också fyllde sexton, var sjuk en vecka och förälskade mig i GLEE och dagar och nätter flög förbi och jag hade roligt, det kändes bra i magen, men jag hann inte ta in så mycket eftersom det bara hände och var hela tiden.
I december hade jag lägenheten för mig själv ett par gånger vilket innebar middagar, mycket Hipp hipp hora, adventsfrukostar med eminent sällskap och väldigt mycket kaffe. December var nog den månad med mest plugg vilket gjorde att jag inte riktigt hann ta in att NU så är det jul och allt såntdär men jag fick ju lov till slut vilket innebar att LANDA i juletider, panneköpa klappar sista dan och ha en, precis som vanligt, jävligt fin jul.
 
 
Höjdpunkten dessa månader var i och för sig att se Håkan Hellström på Hovet. Det var första gången jag såg honom inomhus, jag stod så långt fram en människa kan göra, han pekade på mig och jag skakar faktiskt fortfarande lite när jag tänker på hur JÄVLA BRA DET VAR. (bildbevis finns i aftonbladet)
 
Sen var det nyår. Jag älskar nyår för en får börja om!! Tänka till och lova sig själv nåt nytt. Jag firade nyår med några utav dom jag tycker bäst om i världen vilket var fantastiskt roligt, jag dansade till Britney, förklarade för några franskar att mitt namn betydde Promise, och önskade alla som gick förbi ett gott nytt år. Det var väldigt bra. 
 
jaaaa det blir två av alla bilder deal with it
 
Suma sumarum (vet fortfarande inte om en kan säga så) första tiden av 2013 var kall och trist men kompenserades upp utav en andra halva som var väldigt varm och rolig. Jag lovar mig själv att göra allt som var kallt varmt och allt som var varmt ännu varamre 2014 och det känns bra när jag tänker så för jag tror att det kan bli av.
 
Vi hörs snart med fler nyårslöften och sånt puss alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0