utmattning plus löften att hålla detta år

Har alltså pluggat hårt i en timme och blev helt utmattad?! Är så fruktansvärt ovan vid att behöva anstränga mig efter veckor av sömn.
 
Skulle kunna skriva typ suck eller typ ta mig tillbaka eller nåt men det känns inte så suckigt eller ta mig tillbakaigt i mig utan det känns rätt bra att sätta mig in i ett ämne, att lära mig nåt nytt det gör det faktiskt!! 
 
SAMT det är ett nytt år som precis har börjat och det gör mig så full av pepp eftersom jag har en ny inställning till livet och allt en gör görs för första gången och har så mycket planer på grejer som förhoppningsvis kommer att hända och som förhoppningsvis kommer bli kul.
 
Kanske är ni intresserade av mina nyårslöften, om inte råder jag er att hoppa över denna del av inlägget:
1. När livet blir svårt eller jobbigt eller känns trist eller jag känner mig ungefär lika bra som slasket under skosulan är jag Britney Spears. Hon tar ingen skit utan är skitcool och gör precis vad hon vill och om nån inte uppskattar henne så segt för dem för hon är typ mest känd i hela världen ://
2. Våga göra allt vad livet har att erbjuda som lockar mig men också våga inte göra allt som livet erbjuder som inte lockar mig. Våga säga ja och nej och våga vara dum och kul och för mycket och för lite.
3. Lägga tid på att planera och prioritera saker som gör mig glader. Vara med människor som får mig att skratta, bara använda kläder jag gillar, se vad som faktiskt finns att göra och göra dem om jag vill. 
4. Vara mer engagerad i samhällsfrågor och  göra skillnad om jag har tur 
5. Ta hand om mig själv väljer att kalla denna punkt där jag alltså har med allt trist men nödvändigt typ plugga träna fila fötterna 
 
Ni får gärna berätta lite om er löften eller lite vad som helst kanske hur ert nyår var eller hur ni mår denna söndag 2014 
 
Hare

Kommentarer
Postat av: Elina

du är så bra.
ps. tänker typ att jag kopierar dina nyårslöften eftersom mina sög?

2014-01-12 @ 19:42:52
Postat av: Elina

och jag inte kommit på några andra än "säga tack" ds.

2014-01-12 @ 19:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0