Don't go for second best baby

Jag har redan ont i axlarna och känner redan almininiumburkarna skära i svanskotan av min veckas förbrukning av vita bönor.
Har allvarligt 20 paket nudlar med mig??
Och fyra väskor??
Och 50 ölglas??

Ja Gud vet hur jag ska pallra detta ända till Småland men fyfan vad värt det ska bli.
Jag har packat shorts och lökiga linnen och blomkrans och våtservetter och ÄNTLIGEN ÄR DET DAGS!!

Äntligen ska stycket i before-I-die listan där "åka på festival" strykas över, äntligen ska allt det som jag längtade efter när jag var fjorton år bli reality, äntligen ska jag få slippa tänka i nästan en vecka och det ska bli så jävla fett.

Om mindre än 10 timmar åker jag till Emmaboda!
Äntligen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0