Du kan leta i en spegel jag vet mer om dig ändå

De senaste två nätterna har varit skolboksexempel på tonåring i sommarstockholm.

Jag har dansat på sandstrand och i vardagsrum, roséskvälpt, picknickat gräddtårta och jordgubbar, nattbadat, sprungit till tunnelbanan i soluppgång, gått genom hela stan så mina bästa trosor har svettats ner och cyklat ut minsta skvalp av sommaridyll.

Imorgon ska jag packa dubbla väskor och köpa 10 burkar vita bönor för på tisdag: ÅKER JAG!
Fem dagar av fumel och dans väntar i Småland och jag är så himla redo. Jag älskar att väcka ungdomen till liv igen, det är så lätt att den somnar och drömmer sig bort.

Jag delar lite bilder på eminent kväll och dess eminenta sällskap.





Och så på mig såklart som cyklar med sval innerstadsluft kring fjällande ben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0