I can touch what my heart used to dream of

46 grader i hörnet på altanen, kaffet är nästan svalkande för det är så varmt och jag älskar att se det där vintergråa i min hud bli solkysst och att somna under mjuka lakan när det spänner lite i kroppen.

Det känns som att i takt med att mitt hår blir blekare blir jag en gladare människa och i takt med att jag vänder blad i boken blir jag en klokare människa och i takt med att jag smörjer in fötterna blir jag en lättare människa.
Det känns bra och jag fattar igen att det kanske inte är så svårt att forma livet till sin fördel.

Faktiskt alla böcker jag läst denna semester har fått mig sugen på det här LIVSUPPVAKNANDET. Ni ska få se vilka de är sen.

Hare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0