Jag ska inte sova förens jag får va med dig

Blekte håret med citron idag och vill gärna tro att det blev väldigt blont. Tvättade även håret för första gången på en vecka vet inte ens varför jag skriver det, det är bara äckligt, knappt imponerande ens en gång tyvärr.

Men solade i alla fall tills kinderna blev röda och det var härligt!!
Läste också en jävla smart bok och lyssnade på Alex&Sigge såklart. 



Ska sova nu. Sover typ elva timmar om natten!! Det är fan lyx. Det här när folk får ångest utav att vi sover bort en tredjedel utav våra liv, JA men det är också den enda gången vi är skyddade hundra procent från ångesten så jävligt onödigt att få ångest över den mest ångestbefriade situationen i hela livet. Am I right??
Aa fan

Sov gött. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du några blogg tips, typ som liknar din blogg??? Love ti

Svar: Nämen<33 älsk
Hm svårt att säga om den är som min, den är mycket bättre men jag läser agnesiod.blogspot.se och det är tyvärr den enda blogg jag följer förutom mina kompisars :-/
None None

2014-07-03 @ 23:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0