Lite grejer jag tänkt på

Jag har tänkt på lite grejer:

1.En grej jag tänkt på är; det brukas ju sägas att det finns nåt sorgligt i allt vackert men betyder det då att det finns nåt vackert i allt sorgligt? Det skulle underlätta smärtan så mycket ju. Och ju mer jag tänker på det, jovisst måste det väl vara så? Varför skulle vi annars älska filmer där alla dör och människor blir trasiga? Det finns visst nåt vackert i att vara trasig, men det blir nästan ännu mer tragiskt att tänka så. 
Eh tappar bort mig i tanken. 

2. Är brukas ett ord?

3. Varför finns det inget café med hängmattor?

4. Har kanske läst den bästa boken jag har läst i hela mitt liv och den heter kärlekens historia och ni kan få utdrag från den sen om ni vill

5. Fuck vad jag ser fram emot att komma tillbaka hem och fuck vad jag ska skarpa den där staden och de där vännerna

Nu ska jag spela tennis alternativt läsa ut sputnik älskling (den är så bra)

Hur mår ni?
Tudels


De har en toa på ICA det är så spännande att ta selfies där


Fint här men snarare fint att VA här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0