Sånt som finns i huvudet ikväll

Häromdagen fick jag panik och jag kvävdes och oavsett hur bra det känns att dra ner nagelband (visste ni att en kan göra det) och spela tennis i 25 grader så kvävs en ju ibland för så funkar mitt sinne och kanske era också? 
Oavsett hur bra det vore om jag kunde bara njuta utav lugn och blodapelsinläsk så får en ju kortslutning i systemet ibland och jag drog på mig mina flipflops med massagepikar under och begav mig ut och satte mig på en gunga och lyssnade på first aid kits nya album (tips!) och håret flög framför mina ögon och glittrade i solen och det luktade nyklippt gräs och det var sommar ner i varje beståndsdel men oavsett hur mycket jag njöt utav det, oavsett hur perfekt och vackert det än var, så skavde det i hjärtat. Finns det människor som kan njuta okomplicerat av skönhet? Är det kanske bara så att jag har skavsår i hjärtat? 
Jag vet inte. Kanske.

Och alltid när jag mår som allra bäst låter det som allra värst här på bloggen och jag förundras över hur skönhet och sorg ligger varann så nära jag blir förvirrad?? Tänk om en hela livet är sorgsen men tror att en är lycklig, eller tror att en är lycklig men så upplever en nåt och upptäcker att en hela tiden har varit ledsen? Kan inte bestämma vilket som är värst.

Tittar på en film om krig och det är så en vill gråta jag FATTAR inte, blir som ett barn igen 
"Mamma varför finns det sånt" och ingen vet ingen vet o ack o ve och fyfan

Vill hem nu, hem igen för att somna mellan lakan som inte är mina och dricka lemonaddrinkar och simma i månstrimman och cykla mellan björkar och få ligga med huvet i nåns knä och matcha kläder med brännan

Och jag skäms liksom hur kan jag insett och samma inlägg oja mig över krig o sen prata om drinkar men det kan inte hjälpas, ungdomen är en paradox så är det bara

Läser om hur en fixerar perfekta ögonbryn och tänker att jag hade kanske varit lyckligare om jag brydde mig mer om smink och mindre om annat

Aja 
Det är en fluga här inne och jag har soleksem på kinden men ska sova i alla fall. 

Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst

Svar: Tack snälla anonym jag blir fkn glad<333
None None

2014-07-09 @ 22:04:12
Postat av: alwa

Ett så himla fantastiskt inlägg. Så himla kaos och fint och studsigt som livet oftast är. Hoppas du mår bra, kram<3

Svar: Tack Alwa!!!<333 va glad jag blir! Jaa tack!!
None None

2014-07-09 @ 23:17:59
URL: http://www.photoandfantasy.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0