Update från Norrköping

Nu är jag i Norrköping.

Jag har en Morgan bredvid mig och melongodissmak i munnen och solen lyser över rapsfält och det smakar sommar i munnen. Nån ny sorts sommar som smakar nytt och spännande. 

Det sitter ungdomar med brassestolar och liggunderlag överallt omkring oss och det värker i axlarna. De bakom mig skriker på nån dialekt om sin mascara och blir återigen förundrad över hur allt vackert och jobbigt alltid är förknippat med varandra, hur det sårbara i varje situation gör det lättare att njuta av. 

Nu ska jag lyssna på Alex&Sigge 

Tjoll out




Kommentarer
Postat av: Jozzana

Seriöst när ska du skriva nåt?? Skrattgråtande gubbe

2014-07-28 @ 00:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0