Visst är det fint att va vid liv en dag till

Igår va en himla bra dag.
Efter en stressig trött jobbig uppgång åkte jag till Nike, pustade ut och åt pannkakor och nybakta frallor och drack oboy och pratade och kramades och det var fint och hon är fin och jag blev mätt och nöjd och glarreparre.


Sedan firade vi världens bästa Nina som fyllde år med tårta och ploj på gräs som var lite fuktigt och säkert gav gräsfläckar men ingen tänkte väl på det utan vi hostade av för tjock vattenpiperök och ja må hon skeva ut i hundrade år.


Älsko

Sedan kollektivsomnade vi hos Ida och sen badade jag och Josset i vatten som inte var kallt fast det var midnatt, vi köpte billigt godis på Hemköp som stänger 23.47????? sjöng för Corre son fyller år idag(!!) och sen somnade jag i en annan statsdel/stadsdel (hur faen stavas det??)
Prima liv.

Nu ska jag vänta på att en annan skeving vaknar och sen ska jag upptäcka äventyren som vilar i denna oskrivna dag!!! Carpee


Avslutar med en bild på Josset som sammanfattar gårdagen pretty good

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej lova. Du är den ballaste jag träffat plus du är bäst på att skratta. Önskar ibland att jag vore lova.

/very anonymous

Svar: Jag blir så jävla glad det är fan sjukt<3333 bästa bästa bästa
None None

2014-07-16 @ 17:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0