Come closer cara cara mia

Alla komponenter till en hellyckad kväll var på samma ställe som jag igår vilket var festligt! Måns Zelmerlöw (inte han själv alltså tyvärr men hans dunderhits i alla fall), Towe på en balkong som visst hade svar på hela livssituationen och gamla och nya vänner i hawaiskjortor och flipflops. Det var lätt och kul och vi bojkottade Shoreline och svängde höfter till AVICII istället (ja jag googlade avicii och ja jag trodde det stavades med två c:n vad). Det är nästan läskigt att allt som behövs för att skaka av sig gammalt och fatta att nu är nu är en stjärntom himmel, en ljummen kväll och en ljummen öl. 
 
Jag och Nike pratade igår om att när det inte finns en massa plugg som ska avklaras kan en reda ut allt trassel i magen, det går att förstå vilka nystan som faktiskt inte är franskaglosor utan annat och det går att formulera tankar och se de lämna hjärtat. Det är hemskt skönt. 
 
Nu har jag teatergenrep tjolahopp hejsvejs 
 
Jullan<3

Kommentarer
Postat av: Towe

Riktigt snyggt gjort att romantisera ljummen öl och stjärntom himmel!! <3

Svar: Tack hörru!!<3
None None

2014-06-07 @ 18:01:33
URL: http://digigirls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0