EN NY LIVSSTIL

Okej. Om fyra dagar påbörjas mitt nya liv. För ett år sen tog jag ut min tandställning och lovade mig själv att aldrig mer göra nåt jag inte vill och aldrig mer tveka på det jag vill. Jag har jobbat på bra det senaste året och lagt krut och kraft på att återfå stabilitet och unna mig sånt som ger livskraften åter, dans, närhet, kaffe. 
Nu är det dags att gå vidare i livsprocessen. 
Låt mig presentera min nya livsidé.

1. Jag ska utveckla mig själv. Ta del utav ny kultur som gör mig klokare, skriva måla sy mer och göra nåt av den konstnärligheten som finns i alla, cykla till nya platser, prova nya klädkombinationer, färga håret, vara med nya spännande människor, göra nya grejer med vänner och mig själv, laga ny spännande vegetarisk mat och UPPTÄCKA allt som finns runt omkring.

2. Ta hand om mig själv på olika plan. Äta balanserat, simma, fila fötter, spara pengar men samtidigt kedjeröka och halsa rödvin och tröstäta när det behövs inte be ungdomen flytta ut än på många, många år. Finna en balans i det på nåt vis.

3. Improvisera i hela livsprocessen! Tänka hela livet som en målarduk och vara lite som Jennifer (ICA-Cindy) i "i rymden finns inga känslor", spontan men smart på samma gång.

Jag ska smygpåbörja den nu men om 4 dagar är datumet då det smäller pga sista provet är skrivet och det finns plötsligt tid. Jag känner mig hemskt glad att kunna formulera den här livstanken. 

Now back to naturkunskapen.

KOM IHÅG att ställa frågor!! Frågor jag gärna vill ha är vilket som är mitt alter ego och drömegenskaper. Tack för de frågor jag fått WOHO ska bli kul att besvara om några dar!! 

Puss


Redan tjuvstartat på livsstilen! Känner mig supervärldsvan med sjal på huve. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0