Ge mig mer att dö för

Det är så himla somrigt utanför mitt fönster, äkta klyschsommar, fågelkvitter, sol genom gardinerna, lukten av torr asfalt.

Jag stannar inne ikväll trots klyschsommar utomhus, kollar på Mad men med mamma och har blommiga byxor som är lite för vida för att det ska vara snyggt. Får panik ibland att jag inte är ute o passa på och fångar varje sekund sommar men det blir stressigt till slut, alltid så van vid att passa på men det är en jobbig livsfilosofi, det är skönare att bara ta vara på saker, på sitt eget vis menar jag.

Jag vet inte riktigt vad jag skriver, är trött fortfarande eller redan eller som alltid bara att det är tydligt nu ingenting i vägen för tröttheten. 

Jag lånade böcker idag! Det är härligt tycker jag, att det finns hus fyllda med upplevelser. (Bilbliotek alltså).


Jag längtar efter att läsa dem, så himla himla mycket och det var längesen jag kände så, så det känns skönt.
Jag åker om tre dagar för att inte stressa utan bara läsa o spela kort o lyssna på 25 avsnitt av Alex&Sigge aka mina nya värktabletter. De gör att smärtan domnar bort lite. 

Inte för att jag har så mycket smärta i mig nuförtiden men ändå. Skönt att ha.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0