I've got a brand new attitude and I'm gonna wear it tonight

Om mindre än ett dygn har friheten besudlat min kropp. Det ska bli obeskrivligt skönt, att vila skavsåren i hjärnan av allt tänkande och räknande och att kunna göra lite vad som helst. OBS går inte ut skolan än men har skrivit klart mitt sista prov OCH pluggat min sista sekund naturkunskap. En kan bli lycklig för mindre. 
Guu vilket konstigt uttryck?? JA såklart en kan bli lycklig för mindre eftersom jag är superduperlycklig att slippa naturkunskap?? Aja.

Jag har även påbörjat min karriär som KÄNDIS mina vänner. Helt seriöst går framför Valter Skarsgård i ca en minut i portkod 1321 säsong 2!! Totally rocked it. Kom ihåg hur ödmjuk jag är sen när jag blir megakändis. 

Ok ska skriva klart mitt pluggkapitel för i år o sen slumra tidigt. (Kolla snygg metafor)

Jag svarar på era frågor inom kort. 

Hat så bra. 
Avslutar med några bilder på topp tio livets mest inspirerande mänskliga varelse plus ett av mina alteregon. Är det Schizofrent att ha flera alteregon?  (Kul att jag stavade det schitsofrenskt innan jag googlade det) 

Aja här har ni henne allas våran BABY SPICE




Alltså<3 sann förebild 

(Och ja jag har ett PINKcitat som rubrik deal w it)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0